  • Data: 2002-01-15 18:41:26
    Temat: Licencje
    Od: "Andrzej" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam pytanie. Załóżmy, ze pracuję w firmie, która ma zakupioną licencję
    na jakieś oprogramowanie. Czy jeżeli wykorzystując to oprogramowanie napiszę
    program "dla siebie" (powiedzmy poza godzinami pracy), to czy mogę go
    sprzedać ?
    (zaznaczam, że na niektóre programy osobiście nie mam licencji, a zakup ich
    byłby niecelowy skoro mogę skorzystać z nich w firmie).
    Czy coś takiego jest dopuszczalne, czy też skoro ja sprzedaję, to muszę mieć
    licencje na każdy program który wykorzystałem do tworzenia jakiejś aplikacji
    ?