  • 1. Data: 2002-02-01 17:50:50
    Temat: Licencja - prosba o pomoc
    Od: "Zoran" <d...@s...pl>

    Witam
    Mam pytanie. Mam pewien pomysl, wymyslilem pewna gre z nagrodami do
    przeprowadzenia wsrod czytelnikow, uczestnikow gry, chcialbym
    nalozyc na nia licencje, co mam w tym kierunku zrobic, gdzie sie udac, gdzie
    taka licencje zdobyc?
    Czy gre mozna zalicencjonowac, ile to kosztuje?
    Licencje mozna sprzedawac , ile moge zadac za moja licencje na moj pomysl?
    Jakie sa jeszcze formy zabespieczenia takiego pomyslu?
    Za pomoc wielkie dzieki
    Zoran
    d...@s...pl

  • 2. Data: 2002-02-01 23:57:07
    Temat: Re: Licencja - prosba o pomoc
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 1 Feb 2002, Zoran wrote:

    > Witam

    Przecież już ci odpowiedziałem w
    http://groups.google.com/groups?q=licencja+group:pl.
    soc.prawo&hl=en&scoring=d&selm=Pine.LNX.4.44.0201300
    934060.1264-100000%40localhost&rnum=6

    Używamy tego samego serwera newsów, więc nie mogłeś tego posta nie
    widzieć.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting