eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicencja Windows XP i rozpoczęcie działalności - aktualizacja licencji? › Licencja Windows XP i rozpoczęcie działalności - aktualizacja licencji?
    From: Tomek <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Licencja Windows XP i rozpoczęcie działalności - aktualizacja licencji?
    Date: Sun, 12 Sep 2010 13:48:23 -0700 (PDT)

    Witam Wszystkich,
    Przeszukałem internet pod kątem problemu, nad którym się zastanawiam,
    ale nie znalazłem odpowiedzi na konkretnie mój przypadek.

    Parę lat temu zakupiłem na Allegro laptopa "z drugiej ręki" z
    zainstalowanym Windows XP (Home, ale to jak już wiem nie ma znaczenia)
    i naklejką licencyjną, bez nośnika, producent dostarczył płytki
    backupowe. Dostałem od sprzedającego gwarancje i fakturę/paragon,
    który ten otrzymał ze sklepu. Nie posiadałem wówczas działalności, po
    prostu laptop był mi potrzebny powiedzmy do internetu. Teraz chciałbym
    założyć działalność i używać tego laptopa do celów związanych z
    działalnością firmy.

    Pytanie jest czy muszę aktualizować licencję, czy też mogę swobodnie
    używać go jak dotychczas?

    Pozdrawiam,
    Tomek