  • Data: 2008-01-25 09:58:39
    Temat: Legalnosc Windowsa a zmiana laptopa
    Od: "Przemek Komorniczak/Agencja Filmowa NEXT LEVEL" <p...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupe!

    Mam nastepujace pytanie... 3 lata temu kupilem Laptopa marki XXX z legalnym
    oprogramowaniem, w tym Windows XP. Teraz nosze sie z zamiarem kupna nowego
    laptopa tej samej marki XXX (xxx - zeby nie robic reklamy) :) tyle ze teraz
    model jaki chce kupic sprzedawany jest wylacznie z systemem Windows Vista,
    ktory mi nie badzo pasuje... i tu rodzi sie moje pytanie:

    Czy skoro kupilem/kupie drugiego laptopa od tego samego producenta to czy
    moge LEGALNIE zastapic system VISTA z nowego laptopa systemem XP ze starego
    lapotopa? Ewentualnie zeby nie bylo problemu, ze mam ten sam system XP na
    dwoch laptopach, to czy moge LEGALNIE zamienic laptopy systemami: XP na
    nowego a VISTA na starego?

    Pozdrawiam serdecznie...
    --
    PrzemeK