  • Data: 2003-01-15 21:41:51
    Temat: Leczenie za granica
    Od: "tomry" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam taki, dosc beznadziejny przypadek w rodzinie. Tesciowa mojej siostry
    wyjechala do swojej drugiej corki do Francji. Tam ciezko zachorowala i po
    pobycie w szpitalu zmarla. Pobierala w Polsce emeryture - wiec byla
    ubezpieczona. Niestety przed wyjazdem sie nie ubezpieczyla. Kilka dni temu
    siostra dostala rachunek z francuskiego szpitala na 5 tys Euro za pobyt
    tesciowej w szpitalu. Czy sa jekies szanse na to zeby go nie zaplacic ????
    Domagac sie rekompensaty z polskiego Mnisterstwa Zdrowia ??? Co robic ??? To
    dosc astronomiczna kwota do pokrycia jak na jej mozliwosci
    Pozdrawiam
    tomry