  • 1. Data: 2002-06-20 07:10:55
    Temat: Leasing - pomozcie
    Od: "niccc" <n...@e...pl>

    Witam !
    Mam spory problem. Otoz w grudniu 1999 roku wzielismy wraz ze wspolnikiem
    (spolka cywilna) dwa samochody w leasing. Wplacilismy wplate wstepna,
    placilismy raty. Niestety z roznych powodow nasza sytuacja finansowa ulegla
    pogorszeniu i przestalismy placic raty. Firma leasingowa odebrala nam
    samochody (stalo sie to gdzies w pazdzierniku 2001) Samochody, ktore nam
    odebrano szybko znalazly drugich wlascicieli. Jeden zostal wziety przez
    mojego wspolnika (juz teraz bylego) na swoja nowa firme za znacznie
    zwiekszona cene (pani z leasingu wyjasnila ze podwyzszajac wartosc pojazdu
    pokryje wszystkie zaleglosci z poprzednich umow). Drugi z samochodow rowniez
    zostal wziety w leasing przez mojego znajomego.
    Na dzien dzisiejszy otzymalismy NAKAZ ZAPŁATY W POSTEPOWANIU NAKAZOWYM calej
    kwoty wynikajacej z weksli ktore podpisywalismy w dniu podpisywania umowy
    czyli wartosc wszystkich rat leasingowych plus 13000 kosztow zastepstwa
    procesowego.
    Dlaczego nie obliczono jakiejs roznicy ktora mielibysmy zaplacic ? (tak
    twierdzila pani dyrektor firmy leasingowej kiedy poraz drugi sprzedawala
    wspolnikowi samochod).
    Bardzo prosze o pomoc.
    Jak napisac zarzuty do nakazu zeby sprawe wygrac ? (Niemam o tym pojecia)
    Prosze pomozcie.

  • 2. Data: 2002-06-20 17:20:43
    Temat: Re: Leasing - pomozcie
    Od: "Kamil Jankielewicz" <k...@g...pl>

    Widze jedno rozwiązanie:

    Zgłosić się do prawnika z dokumentami: w szczególności z umową leasingu oraz
    z deklaracją wekslową.

    Niestety obawiam się, iż wiele nie wskóracie.

    Z poważaniem
    Kamil Jankielewicz