  • 1. Data: 2003-02-09 22:06:20
    Temat: Las olchowy nad jeziorem i wedkarskie ambicje...
    Od: Vinyl <vinyl@[antyspam]skynet.com.pl>

    Witam!

    Prosze o informacje w takiej sprawie:

    Jest sobie las (olcha) nad jeziorem (mawiasem piszac jezioro zostalo
    zabrane mojej rodzinie w latach 50-tych).
    Linia brzegowa jeziora w przeciagu kilkudziesiecioleci troche sie
    skurczyla i czesc drzew rosnie w miejscach, w ktorych kiedys
    znajdowaly sie wody jeziora.
    Stado wedkarzy, ktorym czesc tych drzew przeszkadza, a ja jestem
    przeciw ich smiertelnej aputacji, twierdzi, ze w swietle prawa zostane
    pozbawiony takze i drzew nad jeziorem.

    Co Temida na to?
    Czy Polski Zwiazek Wedkarski moze tak latwo przejac drzewa i zakasac
    rekawy do wycinki?

    I jeszcze jedno: na moich polach, przy jeziorze sa wydeptywane sciezki
    - mam jakies prawo do powiedzenia "nie", czy jest moze jakas prawnie
    ustalona strefa prosciezkowa? I co zrobic dzieciakom niszczacym mlode
    drzewa?

    Prosze o pomoc w tej sprawie (Wasze opinie, akty prawne itd.)

    Pozadrawiam
    Pawel