eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ??? › Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
    Date: Mon, 21 Mar 2005 09:12:47 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 10
    Sender: p...@o...pl@213-238-99-218.adsl.inetia.pl
    Message-ID: <d1lvlg$oat$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-99-218.adsl.inetia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1111392752 24925 213.238.99.218 (21 Mar 2005 08:12:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 21 Mar 2005 08:12:32 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:285811
    [ ukryj nagłówki ]

    Wiem ze bylo.. Jakimi argumentami przekonac sprzedawce by dal nowy od reki
    ew. 2 dni a nie wpuscic sie w tygodniowe oczekiwanie na naprawe gwarancyjna
    ?????
    Jakie paragrafy i czego mu przedstawic by zmusic go do uznania "niezgodnosci
    towaru z umowa".
    Czy termin "wady ukryte" jest tu na miejscu?
    Z gory dzieki za pomoc.
    Sprawa pilna


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1