    From: jedrus <a...@n...btx.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kwituje odbior pieczatek
    Date: Wed, 14 Oct 2009 22:21:46 +0200

    "w ilosci 6 sztuk ktore zostaly odbite na kartce.
    St.sierz. Jakub (nazwisko nieczytelne) KP5 (miasto)
    dnia 3.10.2009...tu podpis nieczyelny".

    Jako ze sprawa ta dotyczy pewnego srodowiska kombatanckiego (sa to
    AKowcy w wieku 80+) a ja nie jestem prawnikiem postanowilem zapytac
    grupowych fachowcow jak nalezy interpretowac owo pokwitowanie.
    To zwykla kartka papieru w kratke z odciskami pieczeci i cytowana na
    wstepie trescia pokwitowania. Wg. opisu czlonka zarzadu srodowiska AK
    wydajacego pieczecie wygladalo to tak, ze do domu (siedziba srodowiska
    ma zupelnie inny adres) zapukal pan policjant w stopniu st. sierz,
    pokazal (kopii nie zostawil) jakis kwit wystawiony przez prokurature
    nakazujacy oddanie pieczeci.
    Co ma policja do zwiazku kombatantow.????
    Co ma prokuratura do zwiazku kombatantow...???
    Jak mozna sprawdzic gdzie te pieczecie trafily i czy aby nie beda
    wykorzystane do tworzenia jakich lipnych i ze wsteczna data kwitow na
    potrzeby samozwanczego prezesa co do ktorego kombatanci maja wieeeeele
    zarzutow.
    Czy pokwitowanie odbioru pieczeci nie powinno byc wystawione na jakim
    "firmowym" druku...?
    Czy policjant odbierajacy pieczecie nie powinien przybic na tym swistku
    papieru-pokwitowaniu firmowej pieczeci policyjnej..??
    Czy odbierajacy pieczecie policjant nie powinien przypadkiem pozostawic
    kopi dokumentu na podstwie ktorego zajal pieczecie?

    Licze na konkretne odpowiedzi, bo szczerze chcialbym tym "dzidkom" jakos
    pomoc (prowadze im serwie internetowy i dlatego zwierzyli mi sie ze
    swoich problemow), bo przez skore czuje, ze ktos tu w cos gra. Nie wiem
    jeszcze kto i w co ale dzieki Wam moze sie dowiem.

    pzdr

    --
    jedrus

    Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
    http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/