  • 1. Data: 2019-08-15 16:42:42
    Temat: Kwit za parkowanie. Jak długo przechowywać?
    Od: nadir <n...@h...org>

    Jak długo muszę trzymać kwity/potwierdzenie uiszczenia opłaty za parkowanie?
    Miałem taką sytuację, że pod sklepem pobrałem kwit na darmową godzinę
    parkowania i włożyłem go za szybę. Niestety kwitek zsunął się i spadł na
    wycieraczkę. Tak się złożyło, że akurat napatoczyłem się na kobitę z
    obsługi, która już zdążyła obfotografować mój samochód. Pokazałem kwita,
    pani stwierdziła, że OK, że czasem się zdarza i "obiecała" wykasować
    zdjęcia oraz nie nadawać sprawie dalszego biegu.
    Tak jak zawsze wywalam takie pokwitowanie, to ten sobie zachowałem, może
    go nawet zalaminuję.
    Ale zastanawiam się jak długo trzeba to przechowywać, bo kiedyś mogę
    nawet nie wiedzieć, że kwitek spadł lub był w innym, niewidocznym,
    miejscu i samochód został obfotografowany a kwitka się już w
    międzyczasie pozbyłem.