  • 11. Data: 2006-09-13 10:33:22
    Temat: Re: Kupowanie czaszek ludzkich przez studentów medycyny
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Wed, 13 Sep 2006 00:41:39 +0200, Marcin Ciesielski napisał(a):

    > Handel ludzkimi szczątkami nie jest nowym problemem na łódzkiej uczelni
    > medycznej. O procederze pisaliśmy rok temu. Wtedy student chciał sprzedać
    > za 200 zł czaszkę dziecka. Skąd ją miał? Kupił z ogłoszenia. A poprzedni
    > właściciel załatwił ją z cmentarza.

    Jest niezgodne z prawem, a ponaddto ten lekarz z łodzi który "skórami"
    handlował to może też najpierw handlował czszkami.
    Jestem ciekawy dlaczego ten "sudent" jest dalej studentem? i co na to
    rektor
    akala

  • 12. Data: 2006-09-13 10:40:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 Sep 2006 12:33:22 +0200, akala napisał(a):

    > Jestem ciekawy dlaczego ten "sudent" jest dalej studentem?

    ROTFL :) Na AM większość ma własną czaszkę, albo jest przynajmniej jedna na
    kilka osób... I z reguły prawdziwa.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-09-13 12:54:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Ciesielski wrote:

    > Są ludzie uważający fragmenty zwłok za obrzydliwe i bojące sie ich widoku.
    > IMHO chodzi raczej o względy sanitarne i estetyczne (w przypadku preparatów
    > anatomicznych - nienarażanie przypadkowych osób na kontakt z nimi).

    W takim razie domagam się zakazu publicznego wystawiania towarów na
    stoiskach mięsnych :-P

    Bo we mnie każde "surowe mięso" budzi obrzydzenie.