    From: "tomy" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kupno mieszkania
    Date: Wed, 19 Feb 2003 08:06:27 +0100
    Sender: z...@p...onet.pl@213.17.165.178

    Witam,

    Mam mały dylemat i licze, że mi doradzicie.
    Chce kupic (częściowo) mieszkanie na kredyt i chce sam przystąpić do kredytu
    ale w akcie notarialnym chcę umieścić dwa nazwiska (narzeczona jako
    współwłaściciel). Dla banków jest to problem a ze wzgledu na zdolnosc
    kredytowa nie moge wziasc narzeczonej do wspolnego kredytu. Wiadomo, że
    takie mieszkanie po slubie jest dobrem wspólnym ale nie przed ślubem. Jak
    prawnie określić jej prawo do mieszkania lub jej wkład tak jeżeli akt
    notarialny będzie sporządzony tylko na mnie?

    Liczę na waszą pomoc,
    Tomek