  • Data: 2005-10-26 21:03:59
    Temat: Re: Kupiłem lokal tanio i co US się czepia.
    Od: "oioio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie rozumiem tego stanu czyż nie można kupić czegoś taniej.
    Czy jak moja zona nie zarabia średniej płacy w regione to nie powinni jej ją
    podnieść z urzędu.
    Rzeczoznawca wiele nie zmieni bo on może jedynie obnizyć wartość lokalu w
    wypadku koniecznosci remontu konstrukcji nośnych budynku a ze instalacje czy
    stolarka do wymiany to nie obniża wartośći.
    Jest jeden powazny minus nie ma mozliwosci bezp podjechania autem np
    dostawczym bo są bariery stalowe i jezdnia powyżaj chodnika.

    Ponawiam wątek lokalu obok blizniaczego w tej samej cenie lub niższej po
    negocjacjach może podac im nr telefonu do kobiety niech zadzwonią.