  • 1. Data: 2010-02-27 11:22:20
    Temat: Kup Teraz, allegro, sprzet powystawowy a zwrot
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Kupiłem na allegro pewien sprzet - jako konsument, od firmy.
    Opisano jako: powystawowy, koncówki serii, mogł byc rozpakowany, uzyty.

    Czy taki towar moge zwrocic w ciagu 10/90 dni?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 2. Data: 2010-02-27 14:22:45
    Temat: Re: Kup Teraz, allegro, sprzet powystawowy a zwrot
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Witam
    > Kupiłem na allegro pewien sprzet - jako konsument, od firmy.
    > Opisano jako: powystawowy, koncówki serii, mogł byc rozpakowany, uzyty.
    >
    > Czy taki towar moge zwrocic w ciagu 10/90 dni?

    10 dni, jak kazdy inny kupiony "zdalnie".

    Nie mozesz tylko reklamowac/powolywac sie na niezgodnosc co do
    wad/obnizenia jakosci rzeczy, ktore ci sa znany.

    Czyli, np. dochodzi towar, a ty reklamujesz i zadasz wymiany na nowy bo
    ten byl uzywany.
    Nie zmienia to mozliwosci oddania w ciagu 10 dni, nawet bez powodu.

  • 3. Data: 2010-02-27 15:47:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

> [...]
    > ten byl uzywany.
    > Nie zmienia to mozliwosci oddania w ciagu 10 dni, nawet bez powodu.

    tak myslałem, dzieki.
    Zwracam uwage ze celowo napisałem 10/90 bo, jak pewnie wiesz, ten termin
    bardzo czesto wynosi wlasnie 90 dni, chyba nawet czesciej niz 10 dni.

  • 4. Data: 2010-02-28 09:49:10
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 27 Lut, 16:47, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Zwracam uwage ze celowo napisałem 10/90 bo, jak pewnie wiesz, ten termin
    > bardzo czesto wynosi wlasnie 90 dni, chyba nawet czesciej niz 10 dni.

    A te 90 to z jakiej okazji?

  • 5. Data: 2010-02-28 09:55:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    badzio pisze:

    > A te 90 to z jakiej okazji?

    Jak się nie poinformuje o możliwości zwrotu.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-02-28 10:36:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak się nie poinformuje o możliwości zwrotu.

    a sprzedawcy jednak przewaznie nie informuja. Ba, akurat w moim przypadku
    na stronie 'o mnie' napisał sobie, ze nie przyjmuje zwrotów.

  • 7. Data: 2010-03-01 06:54:20
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > a sprzedawcy jednak przewaznie nie informuja. Ba, akurat w moim przypadku
    > na stronie 'o mnie' napisał sobie, ze nie przyjmuje zwrotów.

    Czyli poinformował o możliwości zwrotu tyle że wskazał, że nie
    przyjmuje. Jego sprawa byle by pieniądze oddał. ;)

    --
    Łukasz Bąk

  • 8. Data: 2010-03-02 18:25:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Mar 2010, Łukasz Bąk wrote:

    > Czyli poinformował o możliwości zwrotu tyle że wskazał, że nie przyjmuje.
    > Jego sprawa byle by pieniądze oddał. ;)

    Ale z litery prawa wychodzi, że konieczność złomowania złoma to też
    jego sprawa - co, klient ma się męczyć? ;)

    pzdr, Gotfryd