  • 1. Data: 2003-01-22 09:18:09
    Temat: Ktoś mi grozi! Co mogę zrobić w tej sytuacji?
    Od: "H@RRY" <p...@t...pl>

    Zadzwonił do mnie wierzyciel i groził rosyjską mafią!

    Co można zrobić w takiej sytuacji?

    Jestem w stanie nagrać rozmowę telefoniczną, którą sam mogę wywołać tak aby
    ponownie padły słowa groźby!

    Czy wystarczy zgłosić się z tym na Policję?

    Dziękuje za pomoc.

    HARRY

  • 2. Data: 2003-01-23 01:08:23
    Temat: Re: Ktoś mi grozi! Co mogę zrobić w tej sytuacji?
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "H@RRY" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Zadzwonił do mnie wierzyciel i groził rosyjską mafią!
    >
    > Co można zrobić w takiej sytuacji?

    Złożyć zawiadomienie o przestępstwie
    z art. 191 § 2 kk.

    > Jestem w stanie nagrać rozmowę telefoniczną, którą sam mogę wywołać tak
    aby
    > ponownie padły słowa groźby!
    >
    > Czy wystarczy zgłosić się z tym na Policję?

    Tak - na policję lub do prokuratury.