  • 1. Data: 2005-09-15 18:27:09
    Temat: Który paragraf?
    Od: "Dawid Andrzejewski (bajka)" <r...@W...gazeta.pl>

    Witam.

    Który paragraf (jaki kodeks itp) mówi o tym, że nieletnim nie można pokazywać
    treści drastycznych i pornograficznych? Jestem prawie pewien, że taki istnieje
    jednak nie mogę znaleźć. Z góry dzięki za ew. odpowiedzi :>

  • 2. Data: 2005-09-15 18:32:07
    Temat: Re: Który paragraf?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dawid Andrzejewski (bajka) napisał(a):
> [...]
    > treści drastycznych i pornograficznych? Jestem prawie pewien, że taki istnieje
    > jednak nie mogę znaleźć. Z góry dzięki za ew. odpowiedzi :>

    202 kk.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-09-15 18:52:20
    Od: "Dawid Andrzejewski (bajka)" <r...@N...gazeta.pl>

    Dziękuję Johnson.

    Jeszcze drugie pytanie, w sprawie tych treści drastycznych, czy taki paragraf
    istnieje?

  • 4. Data: 2005-09-15 19:25:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dawid Andrzejewski (bajka)" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dgcft4$91f$1@inews.gazeta.pl...
    > Dziękuję Johnson.
    >
    > Jeszcze drugie pytanie, w sprawie tych treści drastycznych, czy taki
    > paragraf
    > istnieje?

    jakie dokladnie tresci ?

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 5. Data: 2005-09-15 19:29:03
    Od: "Dawid Andrzejewski (bajka)" <r...@N...gazeta.pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > jakie dokladnie tresci ?

    Chodzi mi np o sprawę wystawienia w centrum Łodzi zdjęć przeciw aborcji. Jakim
    paragrafem mógł posłużyć się sędzia (treści drastyczne? Ludzie poczuli się
    zniesmaczeni?)?

  • 6. Data: 2005-09-15 19:30:42
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dawid Andrzejewski (bajka)" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dgci1u$jth$1@inews.gazeta.pl...
    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>

> [...]
    > Jakim
    > paragrafem mógł posłużyć się sędzia (treści drastyczne? Ludzie poczuli się

    nie ma takiego(porzynajmniej mi nie wiadomo), chyba ze by to wplywalo
    demoralizujaco na nieletnich.

    P.