  • 1. Data: 2005-09-15 18:09:52
    Temat: CCCP a naruszenie uczuc ??
    Od: Joystick <j...@N...eko.net.pl>

    Witam,

    Prosze mi powiedziec, czy przychodząc do szkoly, lub innego miejsca
    publicznego w czerwonej koszulce z sierpem, mlotem i napisem CCCP moge urazic
    czyjes uczucia, a konkretnie czy ktos moze mnie podac do prokuratury z tego
    powodu ?

    Chcialbym nadmienic, ze nie jest to abstrakcyjny pomysl i bardzo mi zalezy na
    powaznej odpowiedzi

    Pozdrawiam Serdecznie

  • 2. Data: 2005-09-15 18:19:51
    Temat: Re: CCCP a naruszenie uczuc ??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Joystick wrote:
> [...]
    > czyjes uczucia, a konkretnie czy ktos moze mnie podac do prokuratury z tego

    ROTFL

    A czy zadałeś sobie pytanie, czy zadając głupie pytanie możesz urazić
    czyjeś uczucia? ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-09-15 19:58:41
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    Joystick wrote:
> [...]
    > czyjes uczucia, a konkretnie czy ktos moze mnie podac do prokuratury z tego

    Lepiej by tu pasowal artykul 256 kodeksu karnego.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 4. Data: 2005-09-15 20:36:15
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wypocił(a):
    > ROTFL
    > A czy zadałeś sobie pytanie, czy zadając głupie pytanie możesz urazić
    > czyjeś uczucia? ;)

    a co w tym glupiego? gdyby przyszedl w koszulce ze swastyka i napisem NSDAP
    wszyscy podniesli by wielki alarm. natomiast nasz wielki brat nadal
    pozostaje wielki i nikt nie zauwaza zbrodni tego panstwa, ktore byly nie
    mniejsze niz hitlerowskich Niemiec.

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 5. Data: 2005-09-15 20:53:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    nome wrote:

> [...]
    > wszyscy podniesli by wielki alarm. natomiast nasz wielki brat nadal
    > pozostaje wielki i nikt nie zauwaza zbrodni tego panstwa, ktore byly nie

    Alarm by może i podnieśli, ale bez formalnego powodu.

    Ani jedna ani druga koszulka nie 'propaguje' ustroju.

    Pomijam już taki detal, że swastykę do sobie Hitler ukradł. Równie
    dobrze mógłby sobie wybrać chrześcijańską rybkę.

  • 6. Data: 2005-09-15 22:12:37
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Joystick napisał(a):
    > Prosze mi powiedziec, czy przychodząc do szkoly, lub innego miejsca
    > publicznego w czerwonej koszulce z sierpem, mlotem i napisem CCCP moge urazic
    > czyjes uczucia,

    Niewątpliwie możesz.

    > a konkretnie czy ktos moze mnie podac do prokuratury z tego
    > powodu ?

    Podać może, bo czemu nie, ale oczywiście nic tym nie osiągnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 7. Data: 2005-09-16 10:21:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mirekm" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Lepiej by tu pasowal artykul 256 kodeksu karnego.

    jakby chodzil z koszulka w celu przekonania innych do faszyzmu to tak,.

    P.

  • 8. Data: 2005-09-16 12:31:32
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    Przemek R... wrote:

    > jakby chodzil z koszulka w celu przekonania innych do faszyzmu to tak,.

    nie bylo tam czasem: "... lub innego ustroju totalitarnego" ?

    pozdrawiam,

    mirek

  • 9. Data: 2005-09-16 13:58:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie bylo tam czasem: "... lub innego ustroju totalitarnego" ?

    nie pamietam, ale nie wazne bo w orzeczeniu sadu jest "...w celu
    przekonania do niego"

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 10. Data: 2005-09-16 14:31:31
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Joystick <j...@N...eko.net.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Prosze mi powiedziec, czy przychodząc do szkoly, lub innego miejsca
    > publicznego w czerwonej koszulce z sierpem, mlotem i napisem CCCP
    > moge urazic czyjes uczucia,

    Moje urażasz i to bardzo.
    Nie rozumiem, wybacz mocne słowo, ale jest na miejscu, kretynów obnoszących
    na piersiach symbole ustroju i okupanta, który wymordował miliony własnych i
    miliony cudzych obywateli.
    kosulkę ze zdjęciem komór gazowych albo krematoriów też zakładasz? A moze
    portret doktora Mengele?

    a konkretnie czy ktos moze mnie podac do
    > prokuratury z tego powodu ?

    Podać to można każdego o wszystko, ale sprawy raczej z tego nie będzie, choć
    osobiście we mnie kre sie burzy

    > Chcialbym nadmienic, ze nie jest to abstrakcyjny pomysl

    Bardzo szkoda

    i bardzo mi
    > zalezy na powaznej odpowiedzi

    Powaznie - poczytaj Sołżenicyna, wpisz w Google słowo Katyń, Gułag, KGB i
    parę innych

    Nie pozdrawiam

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli