    From: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ktore ze zdarzen kwalifikuje sie do prokuratury ?
    Date: Thu, 28 Feb 2002 23:35:33 +0100

    Ogolnie chodzi o spor pomiedzy mna a moja lokatorka
    Tacza sie sprawy w sadzie i w prokuraturze i tu mam pytanie
    Ktore z wymienionych ponizej zdarzen/incydentow kwalifikuja
    sie jako czyny, ktorymi moglaby sie zajac prokuratura
    celem ukarania sprawcy ?

    1. Skladanie falszywych zeznan przed sadem
    2. Powolywanie sie w pozwach sadowych na nieprawdziwe zdarzenia
    3. Proba zastraszenia drugiej strony sporu poprzez:
    - wytaczanie licznych spraw sadowych - spraw ktore strona zastraszana
    wygrywa jedna po drugiej
    - skladanie nieuzasadnionych donosow do Urzedu Skarbowego
    - skladanie donosow do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i
    wplywanie na tegoz inspektora w taki sposob ze wydaje decyzje, ktore
    Wojewodzki Inspektor nadzoru Budowlanego, po zlozonym odwolaniu okreslil
    jako niezgodne z prawem
    - skladanie roznorakich donosow do Strazy Miejskiej i na Policje
    - grozby pobicia i zniszczenia mienia (takie postepowanie juz sie toczylo w
    prokuraturze i zostalo umorzone)
    4. Dzialania powodujace straty finansowe drugiej strony

    Co do p. 1 nie mam wapliwosci ale co z reszta ?
    Moze caloscia moglaby sie zajac prokuratura tym bardziej iz sprawa decyzji
    wydenej przez PINB jest bardzo podejrzana ....

    Prosze o rade

    TB