  • 1. Data: 2003-12-10 08:39:44
    Temat: Kto ma dostep do Polskiej Normy PN-B-02151-3:1999 ?
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Witam
    Jezeli ktos ma dostep do Polskiej Normy PN-B-02151-3:1999 (akustyka w
    budownictwie) to prosze o :
    1) podanie dwoch wartosci z niej : tlumienie scianek wewnetrznych miedzy
    pomieszczeniami w budownictwie wielomieszkaniowym, oraz scianek miedzy
    lazienka i pokojami (chyba 34 i 36 db ale nie jestem pewien).
    2) to samo co wyzej ale z normy starszej czyli PN-B-02151-3 (w 1999 byly
    jakies zmiany i nie wiem czy akurat te dwie cyfry sie zmienialy)
    3) jezeli ktos posiada ta norme w postaci pliku lub zna link do strony skad
    mozna sciagnac to jestem zainteresowany (kiedys mialem taki progrma
    'czytelnia norm' czy jakos tak i mozna bylo czytac normy ze strony
    producenta, ale nie moge go znalezc)

    Fantom
    fut p.m.b