  • 1. Data: 2009-07-13 07:13:02
    Temat: Księga wieczysta
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Mam mieszkanie własnosciowe i chciałbym załatwić księgę wieczystą. Podobno
    załatwia się w Sądzie. Może ktoś już to załatwiał i podpowie co jest
    potrzebne?
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2009-07-13 07:34:07
    Temat: Re: Księga wieczysta
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Nie załatwiałem ale zadzwoniłem do sądu (wydz ksiąg wieczystych) i trzeba
    mieć zaświadczenie ze spółdzielni i trzeba złożyć wniosek do sądu.

  • 3. Data: 2009-07-13 07:53:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Mam mieszkanie własnosciowe i chciałbym załatwić księgę wieczystą. Podobno
    > załatwia się w Sądzie. Może ktoś już to załatwiał i podpowie co jest
    > potrzebne?

    potrzebne informacje dostaniesz w swoje spoldzielni/wspolnocie, potem urzad
    gminy i odpowiedni wydzial sadu ksiag hipotecznych, dodatkowo kilkaset
    zlotych na rozne oplaty :)

    mniej wiecej tak to wyglada, przynajmniej ja przy zakladaniu ksiegi
    odwiedzalem wszystkie te instytucje z sadem na koncu