  • 1. Data: 2009-07-12 07:36:04
    Temat: wykupienie mieszkania komunalnego
    Od: Jarosław Godlewski <j...@g...com>

    Witam,

    przymierzam się do wykupu mieszkania komunalnego - znajomi twierdzą że
    będzie to możliwe tylko do końca roku. Próbuję znaleźć jakieś
    informacje na ten temat w sieci, niestety bezskutecznie.
    W związku z tym pytanie: czy szykują się jakieś zmiany w przepisach,
    które taki wykup mogą ograniczyć?
    Gdzie szukać więcej informacji?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-12 08:08:44
    Temat: Re: wykupienie mieszkania komunalnego
    Od: kuba <j...@g...com>

    Jarosław Godlewski pisze:
> [...]
    > informacje na ten temat w sieci, niestety bezskutecznie.
    > W związku z tym pytanie: czy szykują się jakieś zmiany w przepisach,

    Nie słyszałem nic o komunalnych, ale co do spółdzielczych to prawda -
    wyrok TK z 17.12.2008, sygn: P16/08. Wchodzi w życie pod koniec grudnia.

    Nie wiem, czy nasi posłowie coś kombinują, przeglądałem ostatnią stronę
    sejmową i żaden projekt ustawy na ten temat nie wpłynął.

    pozdrawiam
    kuba

  • 3. Data: 2009-07-13 07:55:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 12 Jul 2009 00:36:04 -0700, Jarosław Godlewski napisał(a):

> [...]
    > na ten temat w sieci, niestety bezskutecznie. W związku z tym pytanie:
    > czy szykują się jakieś zmiany w przepisach, które taki wykup mogą

    O tym czy i do kiedy sprzedaż mieszkania komunalnego jest możliwa
    decyduje jego właściciel czyli miasto.

    > Gdzie szukać więcej informacji?

    W Urzędzie Miejskim.