  • Data: 2004-10-21 07:15:24
    Temat: Kruk - inkaso
    Od: "Kruchy" <k...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Wczoraj przyszła na nasz adres przesylka(zwykla) od Kruk Inkaso adresowana
    do czlowieka, ktorego nie znam ani ja, ani moja zona. Mieszkanie kupilism z
    tzw. "drugiej reki" dwa lata temu. Wczesniej moglo byc ono wynajmowane
    roznym osobom. Malzonka chce odniesc dzisiaj ta przesylke na poczte,
    jednakze zastanawiam sie w jaki sposob poinformowac Kruka, ze nie ma po co
    wysylac do nas korespondecji zwiazanej z tym czlowiekiem. Wyslac oficjalne
    pismo (co w nim umiescic?), zadzwonic ? Chcemy uniknac pozniej ewentualnych
    nieprzyjemnosci zwiazanych z wizyta komornika, w sprawie nie dotyczacej nas.

    Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam,
    Lukasz Kruszczynski