    From: "krzyh" <k...@r...toya.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kredyt studencki - zaniedbanie banku
    Date: Tue, 15 Nov 2005 09:02:48 +0100

    Witam serdecznie wszystkich.
    Mam problem i mam nadzieje, ze pomozecie mi rozwiac moje watpliwosci.
    Pobieram transze kredytu studenckiego, zaswiadczenie o tym, ze kontynuje
    nauke dostarczylem 7.10 (termin do 30.10) i 10.11 dostalem terminarz splat!
    Okazalo sie, ze w banku zgubili moje zaswiadczenie i nie moga do tej pory
    znalezc, a przez to uznali, ze zakonczylem nauke! Naczelnik wydzialu
    powiedziala, ze byc moze bedzie potrzeba abym dostarczyl duplikat, a to moim
    zdaniem bedzie znaczylo jakobym to ja zgubil zaswiadczenie z wlasnej winy
    (data na duplikacie z bedzie listopada) i najprawdopodobniej nie zostanie mi
    wyplacona transza za listopad. Do tej pory pracownicy nie raczyli ruszyc sie
    w poszukiwaniu zaswiadczenia w placowce, ja ze swojej strony opieprzylem
    Naczelnik, ze nie bede ponosil konsekwencji nie mojej niekompetencji.
    Pomozcie mi wybrac sposob najlepszej perswazji, bo jest to dla mnie dosc
    dramatyczne, bo to tej pory ze strony banku dostalem upominek na grudzien w
    postac splat kredytu, kiedy to jestem na 5. roku.

    P.S.
    Bank - najwiekszy, ze skarbonka w tle.

    Pozdarwiam i z gory dziekuje
    Krzyh