    From: "Sly" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kredyt studencki - prosba o rade.
    Date: Tue, 15 Apr 2003 16:06:46 +0200

    Witam

    Znalazlem sie w dosc nieprzyjemnej sytuacji otoz zlozylem w wymaganym
    terminie zaswiadczenie w banku udzielajacym mi kredytu (PKO BP) o wpisie na
    kolejny semestr studiow (6). Lekko zaniepokojony tym, ze do dzis nie
    otrzymalem zadnego przelewu, zadzwonilem do nich i jakas pani dosc niejasno
    wytlumaczyla mi, ze nie dostane zadnych wyplat w tym semestrze gdyz gdzies u
    niech ktos sie pomylil i wyplacono mi kredyt kiedy przebywalem na urlopie
    zdrowotnym (przeszlo rok wczesniej). Przebywajac na tym urlopie nie
    podejrzewalem ze nie mam prawa do pobierania kredytu, mialem prawa studenta,
    pobieralem nawet stypendium socjalne. Wg. mnie obecna sytuacja jest nie
    fair, nie widze powodu dla ktorego mialbym cierpiec za burdel panujacy u
    nich, ze swej strony spelnilem warunki umowy tj. dostarczylem dokument
    potwierdzajacy wpis na semestr w odpowiednim terminie.
    W zwiazku z tym wszystkim mam pytanie o swoja sytuacje w swietle
    obowiazujacego w Polsce prawa, czy mam szanse na otrzymanie tego kredytu w
    tym semestrze ???

    pozdr
    Sylwek