  • Data: 2006-08-23 18:01:56
    Temat: Kradziez podpisow
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zastanowila mnie ostatino historia mojego dziadka. Mieszka sobie na
    dzialce pomiedzy Piasecznem a Warszawa (tam, gdzie nowopowstaly blok
    ogrodzeniem odcial polowe okolicznych mieszkancow od drogi i musza teraz
    nadkladac kilometry). Jakies 20-30 lat temu sasiedzi zbierali podpisy o
    odrolnienie terenow, co by sobie na dzialkach domki pobudowac. Na
    pierwszej stronie bylo cos w stylu "jestem za odrolnieniem terenow takich
    a takich", na kolejnych kartkach juz nie. Byly one dopiete do pierwszej
    strony. Te podpisy zostaly ostatnio uzyte do innego celu. Ktos przyczepil
    je do kartki "nie mam nic przeciwko wysokiej zabudowie w tej okolicy".
    Wczesniej w planach zagospodarowania na tym obszarze bylo chyba
    ograniczenie do dwoch pieter ... a na dzien dzisiejszy rosna tam duze
    bloki.

    Mozna cos z tym zrobic? Odszkodowanie? Wyburzenie blokow? Zadanie
    przeniesienia w miejsce z niska zabudowa o podobnej wartosci?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik