  • Data: 2007-01-18 18:09:19
    Temat: Korepetycje - legalnie.
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jestem nauczycielem i zamierzam udzielać korepetycji.
    Nie chcę rejestrować DG, gdyż będą to raptem 2 godziny tygodniowo - czyli
    zarobię mniej niż musiałbym płacić na ubezpieczenie zdrowotne.
    W jaki sposób należy rozliczać takie dodatkowe lekcje?
    Rozumiem (czy dobrze?), że będzie to umowa cywilo-prawna (zlecenie) z drugą
    stroną. Czy rozliczenie należy składać miesięcznie, czy w zeznaniu rocznym?
    Jakie formalności należy spełnić?

    Piotrek