    From: "Cray" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kontroler+okazywanie dok.
    Date: Sat, 11 Jan 2003 02:15:37 +0100

    Witam
    Ostatnio na grupie pojawil sie dosyc spory watek o kontrolach posidania
    biletow w autobusach.
    Pojawila sie tam miedzy innymi sprawa okazywania dokumentow, ale nie do
    konca byla jak dla mnie wyjasniona.
    Mianowicie chodzi o taka sytuacje:
    Jade autobysem, jest kontrola, nie mam biletu, za to mam dowod
    tozsamosci i chce go _okazac_. Wyciagam go i _okazuje_ tz. otwieram na
    stronie ze zdjeciem (jestem rowniez chetny przewrocic strony dowodu w
    celu okazania miejsca zameldowania). Jednak tu pojawia sie dla mnie
    problem. Z autopsji - kontroler od razu siega po _MOJ_ dowod w celu -
    nie wiem jak to okresilc - wziecia go do reki (prawdopodobnie zeby mu
    sie lepiej pisalo).
    No i tu pytanie czy ma prawo tak postapic ?
    Czy moge - ze tak powiem - zrobic awature o to dlaczego chcial mi wyrwac
    _moj_ dowod ?

    Druga sprawa jest nastepujaca:
    Co bedzie jesli akorat sie zdarzy tak ze nie bede nigdzie zameldowany ?
    Gdzie bedzie wyslane wezwanie do zaplaty ?

    pozdrawiam Cray
    c...@o...pl