    From: "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Konkurs smsa a spam
    Date: Mon, 7 May 2007 15:24:45 +0200

    Sytuacja jest następująca. Konkurs jednej z gazet w ktorej jest krzyzowka.
    Odpowiedz mozna wyslac smsem (platnym). W gazecie napisane jest jedynie ze
    dostane zwrotny sms o tresci "dziekujemy za nadeslanie rozwiazania
    krzyzowki". Wiec wysylam haslo smsem i dostaje zwrot o tresci "dziekujemy za
    sms. Jesli nie chcesz otrzymywac informacji reklamowych odpisz END"
    Nie musze mowic ze wkurzyli mnie okropnie. Bo nie mam zamiaru wysylac drugi
    raz platnego smsa jak i nie mam zamiaru otrzymywac spamu.
    Chetnie zadzwonie do redakcji i wygarne im co na ten temat mysle ale
    chcialabym miec jakies poparcie prawne w tym kierunku.
    Czy gazeta mogla tak postapic? NIGDZIE w opisie konkursu nie ma slowa o
    takich dodatkach. Bardzo mnie to zdziwilo bo nie spodziewalabym sie takich
    trikow po redakcji normalnej (moim zdaniem) gazety.

    Pozdrawiam
    Agnieszka