  • Data: 2004-01-13 09:07:58
    Temat: Komornik - porada, gdzie, co i jak ?
    Od: "Sebastian \(POCZTA - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam postanowienie z sądu (uprawomocnione) o zapłatę długu (kilkanaście tys
    zł.) od dłużnika (tzn. ten który zalega z kasą) ...
    Co mam teraz dalej zrobić - iść do komornika :
    1. Jakiego - w jakim najlepiej mieście, tam gdzie ja mieszkam, gdzie mieszka
    dłużnik, a może pośrednio :-)
    2. Gdzie się dowiedzieć (chyba w sądzie) o adresy (telefony) komorników
    (chyba izb komorniczych ...)
    3. Jakiego wybrać komornika, czym się kierować ? czy zostanę przydzielony z
    "automatu" ?
    4. Co jeszcze mam wiedzieć i na jakie koszty szykować ?
    5. Jest nas (mającyh postanoweinie o spłatę długu) parę osób - lepiej razem
    występować do komornika (jeżeli tak można), czy raczej osobno
    Za wszelkie odpowiedzi z góry dzięki. Jestem też dostępny na GG.