  • 1. Data: 2004-02-13 14:41:26
    Temat: Kolizja
    Od: dudi<d...@p...onet.pl>

    Mam pytanie a mianowicie kierowałem pojazdem po spożyciu alkoholu
    i miałem kolizjię. Oczywiście Sąd Grodzki ( 0,48 promila) grzywna i
    zabrane prawo jazdy na 8 miesiecy. Zdarzenie miało miejsce 2 lata
    temu i teraz dopytuje się o mnie P.T.U. czy w związku z tym grożą mi
    jakies konsekwencje ( a mianowicie zwrot strat poniesionych przez
    ubezpieczalnię )????

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-02-13 15:32:41
    Temat: Re: Kolizja
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "dudi" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > temu i teraz dopytuje się o mnie P.T.U. czy w związku z tym grożą mi
    > jakies konsekwencje ( a mianowicie zwrot strat poniesionych przez

    Tak. Ściągną to co wypłacili poszkodowanemu.

    Pozdr
    Leszek