  • Data: 2005-06-15 08:01:24
    Temat: Kodeks drogowy art. 49
    Od: "Jarek" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Poszukuje prawnej interpretacji Kodeksu Drogowego, a dokładnie chodzi o art. 49 ust.
    2 pkt 1 który brzmi:
    -Art.49
    -2 Zabrania się postoju:
    -1) w miejscu utrudniającym wjazd lub wyjazd, w szczególności do i z bramy, garażu,
    parkingu lub wnęki postojowej,

    Od dłuższego czasu mam spory z strażą miejską od której dostaję upomnienia itp że
    parkuje samochód pod garażem i łamię właśnie wyżej wymieniony przepis. Co najgorsze
    nie chcą pojąć, że parkuję pod własnym garażem i że miałem już sprawę w sądzie -
    dokładnie w tej samej sprawie i ją wygrałem!.
    Rozmawiając z komentantem straży chciałbym przedstawić jakieś prawne dokumenty,
    interpretację tych przepisów, może jakieś inne sprawy sądowe i wytłumaczyć mu że
    mogę parkować mój samochód pod moim garażem, że nie utrudniam wjazdu ani wyjazdu do
    mojego garażu. . Nie chcę znów trafić do sądu i maglować tego samego. Mogę dodać, że
    na samym początku policja się trochę tym interesowała, ale po sprawie sądowej sobie
    odpuściła i teraz mówi, że takie sprawy to sprawy dla straży miejskiej.

    Z góry dziękuje.
    Jarek