    From: "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kodeks Pracy po zmianach
    Date: Fri, 7 Nov 2003 13:41:56 +0100

    Witam

    Jak mam rozumieć zmieniony dziś zapis w Kodeksie Pracy mówiący, że 3 umowa o
    pracę staje się automatycznie bezterminowa?

    Konkretnie chodzi mi o przypadek gdy pracownik ma 4 umowę z rzędu na czas
    określony na kilka lat (r2007) - czy w momencie wejścia w życie nowych
    zapisów Kodeksu umowa ta stanie się umową na czas nieokreślony ?

    Czy stanie się tak w dniu przyjęcia nas do UE ?

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi -

    --
    Mamak z Galicji
    irc: #prk