  • 1. Data: 2004-03-05 09:47:47
    Temat: Kluzula o odp.karnej za skł. fałszywych zeznań
    Od: "Brygidek" <f...@f...com>

    Witam.

    Bylem swiadkiem kolizji drogowej w drugim koncu Polski.
    Teraz policja sciga mnie o zlozenie zeznan w tej sprawie.
    Uzgodnilem ze (w drodze wyjatku?) moge zlozyc zeznania
    w formie pisemnego oswiadczenia i wyslac listem poleconym
    do prowadzacego sprawe. I tu pytanie (zeby mnie pozniej
    znowu nie meczyli o jakies uzupelnienia): jaka powinna byc
    ta klauzula o znajomosci odp. karnej za skladanie falszywych
    zeznan i inne "fachowe sformulowania" zeby raz a dobrze
    zalatrwic sprawe?
    Pozdrawiam Grzegorz S.