  • 1. Data: 2002-04-11 15:20:01
    Temat: Klatka z filmu na prywatnej WWW - czy to legalne?
    Od: "*** Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl>

    Pytanie jak w temacie, tzn. - czy na mojej WWW mogę umieścić obrazek z
    filmu?
    Co powinienem zrobić aby to było legalne?

    Dziękuję.

    -
    RAZEM MOŻEMY ZATRZYMAĆ PRZEMOC
    www.wsparcie.prv.pl
    www.stopprzemocy.republika.pl
    s...@p...onet.pl
    -

  • 2. Data: 2002-04-11 18:09:44
    Temat: Re: Klatka z filmu na prywatnej WWW - czy to legalne?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Thu, 11 Apr 2002, *** Wsparcie *** wrote:

    > Pytanie jak w temacie, tzn. - czy na mojej WWW mogę umieścić obrazek z
    > filmu?

    Teoretycznie tak.

    > Co powinienem zrobić aby to było legalne?

    Spełnić jeden z warunków przewidzianych w art. 29 Ustawy.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-11 19:23:58
    Od: "*** Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@a...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.44.0204112009030.1946-100000@loca
    lhost...

    > Teoretycznie tak.

    > Spełnić jeden z warunków przewidzianych w art. 29 Ustawy.

    Jakiej ustawy...

  • 4. Data: 2002-04-13 16:32:13
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    > Jakiej ustawy...