    From: Oring <O...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kiepski wspolnik.
    Date: Mon, 03 Feb 2003 12:51:46 +0100

    Mam dosc kiepska sytuacje. Mam firme (sp. z o.o.) do spolki ze
    wspolnikiem (mamy po 50% udzialow).
    Problem polega na tym, ze wspolnik ma duzy problem. Jest alkoholikiem.
    Tak naprawde nie interesowalo by mnie jego zycie prywatne, gdyby nie
    fakt, ze:
    1. Wyciaga kase na wodke z firmy. Przychodzi (pijany!), gdy mnie nie ma
    i podbiera z kasy. Wyciagnal juz spora sumke. Pracownicy nie moga mu
    odmowic (moze moga, nie wiem, moze wiecie jak to jest prawnie ?).
    2. Firma zaczyna miec problemy finasowe (brakuje kasy!! z w/w powodu).
    3. Psuje interes (ludzie to widza !!)

    Macie jakies pomysly ?
    Uprzedazm, ze warunki lagodnej perswazji (czytaj kilkanascie powaznych
    rozmow na temat przyszlosci firmy) nie przynosi efektu.

    Domyslacie sie tez, ze chcialbym to zrobic jak "najciszej". Wolalbym
    uniknac afer typu wzywanie policji, zglaszanie kradziezy itp. Ale moze
    nie mam innego wyjscia...

    Pozdrawiam i licze na wasza pomoc