  • Data: 2010-08-07 12:16:43
    Temat: Kiedy przedawnia sie oplata za abonament tv sat?
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam watpliwosci kiedy przedawnia sie oplata za abonament telewizji
    satelitarnej. W google wypluwa oczywiscie najczestsze pytania o abonament
    RTV.

    Ogolnie termin przedawnienia dla roszczen związanych z prowadzeniem
    działalnosci gospodarczej wynosi 3 lata. Jednak dla roszczen przedsiebiorcy
    z tytulu dokonanej sprzedazy - 2 lata. Czy ma zastosowanie tutaj przepis
    dotyczacy 2 lat czy przez sprzedaz mam rozumiec jedynie sprzedarz fizycznych
    srodkow? Wg. mnie mozna sprzedac rowniez usluge.

    Pzdr.