  • 1. Data: 2005-10-18 15:17:02
    Temat: Kiedy koniec studiow?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Koncze studia.

    Ostatni (10) semestr trwal do 30 wrzesnia.
    Legitymacje mam wazna do 31 pazdziernika.

    Pracy magiterskiej jeszcze nie obronilem, narazie ja pisze, bronil bede
    za jakis czas.

    Za 300zl dostaje czas na pisanie pracy do 30 wrzesnia 2006.

    Jak to teraz jest ze studiowaniem i ZUS-em.

    Do tej pory pracodawca nie placil za mnie ZUS-u na umowe o dzielo.
    Od kiedy powinien zaczac placic? Od pazdziernika, listopada, czy dopiero
    za rok?
    Od czego to zalezy?

  • 2. Data: 2005-10-19 09:32:38
    Temat: Re: Kiedy koniec studiow?
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    Od umowy o dzielo nie odprowadza sie skladek ZUS. Zalezy to od ustawy. Jak
    sie nic nie zmieni, to nigdy nie bedzie placil tych skladek.

    Pzdr..,

    F.