    From: "Lunakk" <l...@b...arcor.de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kanary i co dalej....
    Date: Sat, 20 Sep 2003 10:32:24 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@qv163.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam!
    Wczoraj wieczorem przydarzyła mi sie bardzo nieprzyjemna
    sytuacja. Jechałem sobie do domu w nocnym autobusie,
    a tu między przystankami, autobus staje, i wsiada do niego
    5 panów, pech chciał że to byli kontrolerzy, a ja nie miałem
    ani biletu, dokumentów, ani pieniędzy :(
    Po przejechaniu dilkuset metrów kaonrolezy zatrzymali autobus
    pod komisariatem policj, ponieważ 99% pasarzerów nie miało
    biletów:) Jeden z nich pobiegł na posterunek, ale wrócił za 5
    minut z niczym, ponieważ cała komenda obstawiała dworzec,
    na który mieli przyjechać kibicec Wisły, wyjazdowego meczu ;)
    Ale do sedna, po chwili autobus ruszył, powiedziałem kontrolerom
    że chce wyśiąść na następnym przystanku, i tu zaczeły sie schody...
    Kontrolerzy zatrzymali mnie siłą, i kazali jechać z nimi aż dojedziemy
    na pętle i potem zpowrotem pod komende (zajełookoło 1 godziny).
    Ja wpieniony bardzo, powiedzałem im że mają mnie wysadzić i
    wezwać policje, byłem jush na tyle zdesperowany, że poprosiłem
    kierowce o zatrzymanie autobusu na żądenie (kosztuje to 330pln)
    ale on nie zareagował i jechał dale jak gdyby nigdy nic.
    Niestety mimio moich próźb i gróźb, nie pozwolili
    mi i wysiąść z autobusu. Sprawa skończyła się dopiero
    na posterunku. Na który, jeden z kontrolerów wprowadził mnie
    wykręcając mi ręke, mimio iz nie byłem ani agresywny,
    normalnie z nimi wyszedłem, on tak chyba zrobił dla pokazania mi
    "kto tu żądzi" i dla tego ze w dyskusji ze mną skończyly mu sie
    argumety, gdy powiedziałem ze nie mają prawa mnie przetrzymywać
    w autobusie, i że oskarrze ich o powrwanie, wiem że to przesada ale:)
    Teraz moja proźba do wszystkich, jak można dopiec tym kanrom,
    co konkrenie napisać do MPK?
    Karę zapłace zaraz w poniedziałek, zeby nie było wątpliwości.
    Dodam jeszce że tylko 3 z 5 kontrolerów podało mi swoje numery
    2 powiedziało że jak coś to "idź do baci ona ci powie"
    Z góry dziękuję za pomoc
    -
    Pozdrawiam
    Lunakk