    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: KRUK - cd dalszy
    Date: Tue, 7 Sep 2004 23:41:36 +0200

    Ello,

    Chyba kiedys pisałam juz ze KRUK sciga moją znajomą ze rzekomo niezapłacony
    rachunek z UPC. W lipcu bodajze dostala kobieta pismo, ze jak nie zaplaci do
    tygodnia od dnia otrzymania pisma OSTATECZNE WEZWANIE DO ZAPŁATY :-)[ listem
    zwyklym rzecz jasna] to skieruja sprawę na drogę sądowa. Poniewaz rachunki
    są w porządku poradzilam jej wrzucić to do kosza. Dziś przyszło kolejne,
    pewnie jeszcze bardziej OSTATECZBE a na pewno- jeszcze bardziej czerwone
    pismo a w nim takie cuś - cytat moze niedokładny bo bia telefon "Nasi
    windykatorzy zgłoszą się celem incasa powyższej kwoty lub aktualizacji
    danych dotyczących ewentualnego ustalenia majątku na potrzeby postępowania
    sądowego w dniach [pierwsza data i godzina] lub {druga data i godzina].
    Prosimy o kontakt w celu ustalenia bardziej dogodnego terminu. W przypadku
    braku kontaktu nasi windykatorzy pojawia sie w pierwszym terminie, jesli zas
    nie dojdzie do spotkania to w drugim".

    Heh. Qrcze, ja pierwszy raz widzę coś takiego więc pytania:-))
    1. Czy byczki z Kruka mają takie uprawnienia zeby inkasować kasę osobiscie?
    2. Rozumiem, ze mozna im przez domofon powiedzieć, zeby spadali na drzewo i
    tyle?
    3. Wjaki sposob KRUK chce ustalac majętek?
    4. co się wydarzy jesli do spotkania nie dojdzie w drugim terminie?:-)
    Następne pismo czy wjazd na dom łysych z bejzbolami?:-))

    A sporna należność to uwaga - 43 zl. Juz koszt wysylania tych pisemek jest
    większy. Koszt wyslania windykatorów jest chyba nieopłacalny?:-)

    I jeszcze cosik - w jakieś gazecie doczytałam, ze firma windykacyjna jeśli
    nie jest kanelarią adwokacką to nie może występować do sądu. Prawda to? To
    co Jachnicki może a KRUK nie?

    HaNkA