    From: "Waldek" <w...@b...earthling.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: KRUK
    Date: Wed, 27 Jul 2005 19:12:26 +0200

    Mam juz serdecznie dosc firmy windykacyjnej KRUK. Otoz od 2 lat otrzymuje od
    nich grozno brzmiace pisma o zaplate 75zl za jakis tam miesiac abonamentu w
    Canal Plus (tego nie mam od ponad 5 lat!!!) , ale uwaga. Dotyczy to marca
    2000 roku !!!!
    Zgodnie z art 118 K.C. jezeli nawet byla jakas zaleglosc, to jej
    przedawnienie nastapilo w marcu 2003 roku. Moje pisma do tej firmy nic nie
    daja. Nadal wysylaja mi te swoje koperty z ostrzezeniem, straszeniem. I
    ciagle nie doczekalem sie tego pozwu sadowego, o ktorym pisza od 2 lat! .
    Wiem, ze powinienem wyrzucac to do kosza, ze firma KRUK zyje wylacznie ze
    straszenia i naiwnosci dluznikow. Ale ludzie. Ile lat mozna co miesiac slac
    ten sam smietnik? Obecnie wysylam im ostrzezenie, ze jezeli jeszcze raz
    dostane cos od nich od razu ide na policje i zglaszam, ze jestem nekany oraz
    o to, ze zostaly naruszone moje prawa zgodnie z ochrona danych osobowych. Czy
    ktos probowal moze zlozyc powiadomienie o przestepstwie przeciwko firmie
    KRUK? I jak to sie zakonczylo?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl