  • 1. Data: 2006-06-09 12:55:05
    Temat: KPA czas od wezwania do sprawy
    Od: "maximus" <l...@a...pl>

    Jaki czas musi uplynac od wyslania wezwnaia do zpalaty do czasu kiedy mozna
    wezwać firmę sądownie do zapłaty?
    Pewnie KPA to jakoś reguluje.
    (wydaje mi się że chyba miesiąc dobrze myślę?)

  • 2. Data: 2006-06-09 13:08:03
    Temat: Re: KPA czas od wezwania do sprawy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    maximus napisał(a):

    > Pewnie KPA to jakoś reguluje.

    Mylisz się.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-06-09 13:19:56
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    maximus wrote:

    > Jaki czas musi uplynac od wyslania wezwnaia do zpalaty do czasu kiedy
    > mozna wezwać firmę sądownie do zapłaty?
    > Pewnie KPA to jakoś reguluje.
    > (wydaje mi się że chyba miesiąc dobrze myślę?)

    1. Co ma KPA do tego terminu?
    2. KC też tego nie reguluje.
    3. Możesz składać sprawę do sądu bez wcześniejszego wezwania.