    From: "Bartosz" <l...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: KC, reklamacja telefonu SE
    Date: Thu, 4 Nov 2010 12:55:32 +0100

    Czy to prawda, że w świetle obowiązującego prawa KC jest nieskończona ilość
    napraw tego samego elementu ?
    Telefon już był kilka razy w serwisie i cały czas choruje na tą samą chorobę
    a pobyty w seriwsie pomaga jedynie na ok 2 tygodnie, potem dalej dzieje się
    to samo.

    Pani z seriwsu mi podpowiada, że mogę ew wystapić o wymianę telefonu na
    podstawie niezgodności telefonu z umową.
    Telefon pójdzie wtedy na ekspertyzę laboratoryjną.

    Niedługo skończy się gwarancja, więc pytam czy jedyne miejsce dla tego
    telefonu to kosz na smieci?