  • 1. Data: 2006-11-27 16:23:02
    Temat: Johnsonie!
    Od: T...@p...fm

    myślałeś może o tym żeby założyć serwis
    z odpłatnymi poradami prawnymi?

    Tak sobie obserwuję Cię i widzę, że wiedzę prawniczą
    masz sporą ale czy nie szkoda Ci jej na tutejsze pyskówki?

    Zastanawia mnie, że tak długo tu się udzielasz i chyba marnujesz
    czas.

    Winnicki

  • 2. Data: 2006-11-27 17:12:39
    Temat: Re: Johnsonie!
    Od: T...@p...fm

    T...@p...fm napisał(a):
> [...]
    > masz sporą ale czy nie szkoda Ci jej na tutejsze pyskówki?
    >
    > Zastanawia mnie, że tak długo tu się udzielasz i chyba marnujesz

    Sorry, nie zauważyłem poniższej odp. w innym wątku.

    - Poczytaj sobie archiwum, w jaki celu tu uczęszczam.
    - Takie hobby i rozrywka.

    Rozumiem aczkolwiek... mam nadzieję, że
    napiszesz tu jak już będziesz miał ten serwis :-)

    Winnicki