    From: "Funkcyjny" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jeszcze trochę o Windowsie OEM
    Date: 25 Jul 2005 11:00:32 +0200

    1. Czy mogę zalegalizować posiadanego pirackiego windowsa, poprzez zakup
    oryginału tej samej wersji, ale bez dokonania ponownej instalacji?

    2. Czy piracka płyta windowsa może być uznana za kopię zapasową jej
    oryginalnej wersji, jeśli oba egzemplarze mają różny kod rejestracyjny?

    3. Pytanie dotyczące wersji OEM: Jak wiadomo MS twierdzi, że można jej używać
    jedynie na jednym komputerze (płycie głównej), a przy jego wymianie trzeba
    zakupić nowy system. Czy prawdą są opinie, które znalazłem na usenecie, że
    nawet jak powyższe jest prawdą, to złamanie tych zasad (przeniesienie systemu
    przy wymianie komputera) nie naraża użytkownika na sankcje karne, a jedynie na
    możliwość procesu cywilnego ze strony MS?

    Funkcyjny