    From: "pjfox" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jeszcze raz ceny w marketach... przypadek z kodem paskowym
    Date: Tue, 31 Jan 2006 21:19:36 +0000 (UTC)

    Witam.
    Przejrzałem archiwum grupy i znalazłem czegoś podobnego.
    Generalnie sprawa znana.
    Towar na półce w cenie A, a na kasie cena B.
    Przy czym cena A różna od ceny B drastycznie (A=1.95, B=6.40)
    A kupiłem 6 sztuk....

    Biuro obsługi klienta oczywiście, jak najbardziej ale uwagi:

    1. Pani zaczęła się tłumaczyć, że jakby różnica była mniejsza, to by nie było
    problemu, wypłaciliby i po problemie... Ale przy takiej różnicy to nie mogą
    no nie da rady... - beznadzieja (-:

    2. Towar (papier ryżowy) był na półce jako jedyny taki papier w sklepie, cena
    też była jedyną ceną na w/w papier ryżowy. Z tym, że w rogu ceny, był kod
    paskowy, inny niż na opakowaniu w/w papieru.

    I co teraz?

    Pani twierdzi, że jedyna opcja to rezygnacja z zakupu czyli zwrot kasy.

    a co wy o tym sądzicie?

    jak pisałem - sprawa jest natury hipermarket i ceny, ale z dodatkowym
    parametrem - cyfry z kodu paskowego są na cenie produktu... no i wcześniej
    pewnie mieli taki sam papier, z innym kodem no i mniejszy...