  • Data: 2006-02-01 08:01:26
    Temat: Re: Jeszcze raz ceny w marketach... przypadek z kodem paskowym
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obowiązuje oczywiście cena przy towarze na półce i ona jest wiążąca.

    Wczoraj oglądałem wózek dziecięcy i była na nim cena 700PLN był on na
    wystawie razem z nosidełkiem i fotelikiem, cena była tylko na wózku a
    wszystko razem poskładane do kupy no ale "przemiła" pani "wyjaśniła" że
    chyba mnie pogieło za sądze że to cena za komplet, cena była tylko za wózek
    a reszte się oddzielnie kupuje, dodam że na reszczie elementów cen nie było
    i wyglądało to jak by ta cena dotyczyła wszystkiego razem bo fotelik był
    zapięty do tego wózka. I co? jak mam kupic za te 700PLN? policje wzywać?
    Grzesiex