  • 1. Data: 2002-12-17 18:39:02
    Temat: Jesli ktos mialby sekundke...
    Od: "Adam Konieczny" <a...@n...pl>

    Witam

    Nie bardzo mam gdzie to znalezc, moze Wy mi pomozecie
    Otoz szukam tresci Rozporzadzenia Ministra Finansow z dnia 22.03.2002r., poz
    268Dz. U. Nr 27/2002

    Dziekuje z gory za wszelka pomoc

    Adam Konieczny

  • 2. Data: 2002-12-17 19:30:28
    Temat: Re: Jesli ktos mialby sekundke...
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Nie bardzo mam gdzie to znalezc, moze Wy mi pomozecie
    > Otoz szukam tresci Rozporzadzenia Ministra Finansow z dnia
    22.03.2002r., poz
    > 268Dz. U. Nr 27/2002

    Znajdziesz na abc.com.pl
    ale już ze dwa razy w tym roku zmieniali
    rozporządzenie do VAT,
    ostatnio 23.09.02 - DU 155

  • 3. Data: 2002-12-20 12:44:11
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adam Konieczny napisał:

> [...]
    >
    > Nie bardzo mam gdzie to znalezc, moze Wy mi pomozecie
    > Otoz szukam tresci Rozporzadzenia Ministra Finansow z dnia

    np tutaj: http://isip.sejm.gov.pl/
    tam mozesz sobie wyszukac dowolny tekst z dziennikow ustaw
    tych obecnych i z wielu lat do tylu

  • 4. Data: 2002-12-20 19:21:05
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Magge napisa_(a):
    > np tutaj: http://isip.sejm.gov.pl/
    > tam mozesz sobie wyszukac dowolny tekst z dziennikow ustaw
    > tych obecnych i z wielu lat do tylu

    niestety nie dowolny...

    KG