  • 1. Data: 2003-01-14 19:27:53
    Temat: Jazda pod wplywem alkoholu
    Od: "Pawel Grzeda" <g...@c...pl>

    Witam
    Kumpel prowadzil samochod pod wplywem alkoholu. Mial we krwi 1,06 promila.
    Nie spowodowal zadnego wypadku, ani nie popelnil wykroczenia drogowego.
    Zostal zlapany podczas rutynowej kotroli drogowej.
    Co mu grozi ? Chodzi mi o wszytkie mozlwie konsekwencje wlacznie z zabraniem
    Prawa Jazdy.

    pozdrawiam
    Pawel Grzeda

  • 2. Data: 2003-01-14 20:05:05
    Temat: Re: Jazda pod wplywem alkoholu
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 14 Jan 2003 20:27:53 +0100, "Pawel Grzeda"
    <g...@c...pl> zakodował:

    >Co mu grozi ? Chodzi mi o wszytkie mozlwie konsekwencje wlacznie z zabraniem
    >Prawa Jazdy.

    Zabranie prawa jazdy to akurat drobiazg.
    KK
    Art. 178a. § 1. Kto, znajduj?c się w stanie nietrzeĽwo?ci lub pod
    wpływem ?rodka odurzaj?cego, prowadzi pojazd mechaniczny w ruchu
    l?dowym, wodnym lub powietrznym, podlega grzywnie, karze ograniczenia
    wolno?ci albo pozbawienia wolno?ci do lat 2.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775