  • 21. Data: 2006-10-08 22:13:50
    Temat: Re: Jakie mam szanse na pozwolenie na broń?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Chrzciciel" <c...@o...pl> wrote in message
    news:57c8$45297739$3eb3397f$12720@news.chello.pl...

    > To co powinienem zrobic? Czekac teraz az polamia mi nogi albo zabija? Co
    > powinno mi pierwsze przyjsc do glowy w takim razie?

    Nie wpieprzać się w sytuacje , w których można dostać wpierdziel.
    Sami z siebie na pewno ci nie wtłukli bo mieli na to ochotę.
    Zastanowić się nad innym rodzajem broni równie skuteczniej jak broń palna.

  • 22. Data: 2006-10-08 22:55:49
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 08-10-2006 o 22:36:51 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > A paszoł won z tą nazistowską propagandą!

    Bo w koncu nazim i nacjonalizm to jedno i to samo ... chyba ze zle
    odebralem wypowiedz (w koncu grupa prawna, czyz nie) - sugerujesz, ze
    prowadze nazistowska propagande? Panie Andrzeju, jak Pan mogl ;)

    --
    Z racji calkowitego upadku symbolu polskiego polityka -
    http://www.nop.org.pl/ - moze nie zawsze maja racje ... ale przynajmniej
    sa konsekwentni i na nich bede glosowac :P
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik.

  • 23. Data: 2006-10-08 23:47:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:
    > "Chrzciciel" <c...@o...pl> wrote in message

    > Nie wpieprzać się w sytuacje , w których można dostać wpierdziel.
    > Sami z siebie na pewno ci nie wtłukli bo mieli na to ochotę.

    No bo bandyci to takie szlachetne stworzenia, które nigdy w życiu bez
    poważnego powodu nigdy nikogo nie pobili?

    Weź się obudź...

  • 24. Data: 2006-10-08 23:49:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasko Bartnik wrote:

    > Bo w koncu nazim i nacjonalizm to jedno i to samo ...

    Objawy (przynajmniej w przypadku popierdułek z NOP) takie same.

  • 25. Data: 2006-10-09 01:07:26
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > No bo bandyci to takie szlachetne stworzenia, które nigdy w życiu bez
    > poważnego powodu nigdy nikogo nie pobili?
    >
    > Weź się obudź...

    To może niech autor wątku napisze jak to było.
    Szedł sobie w niedzielę grzecznie do kościółka i nagle takich czterech tak
    mu wpieprzyło, że wylądował na stole operacyjnym.
    Raczej mi ten wątek nie pasuje.

  • 26. Data: 2006-10-09 02:15:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > To może niech autor wątku napisze jak to było.
    > Szedł sobie w niedzielę grzecznie do kościółka i nagle takich czterech tak
    > mu wpieprzyło, że wylądował na stole operacyjnym.
    > Raczej mi ten wątek nie pasuje.

    A ci, co np. napadli i zamordowali starszą kobietę, bo mieli nadzieję,
    że ma przy sobie więcej kasy? (a miała tylko jakieś 50zł)

    Degeneratów jest niestety sporo...

  • 27. Data: 2006-10-09 04:37:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chrzciciel napisał(a):

    > To co powinienem zrobic? Czekac teraz az polamia mi nogi albo zabija?

    Ok. Inaczej. Co Ci da posiadanie pozwolenia na broń?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 28. Data: 2006-10-09 04:53:52
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > ??????????????????

    Coś w tym stylu wmawiano mi na kusie na broń :-)

  • 29. Data: 2006-10-09 05:02:40
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "zeeltom" <z...@o...pl> wrote in message

    > Coś w tym stylu wmawiano mi na kusie na broń :-)
    Wiesz, że dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele.

    Może mówili o adekwatności obrony do ataku, a nie o rodzajach broni?

  • 30. Data: 2006-10-09 05:14:39
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 09-10-2006 o 01:49:36 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Objawy (przynajmniej w przypadku popierdułek z NOP) takie same.

    Przyklady, przyklady prosze :)