  • Data: 2013-10-21 15:55:56
    Temat: Jakie dane obowiązują?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zrobiłem zmianę adresu siedziby w KRS.
    (dzis złożyłem w sądzie)
    Jako, że działa "jedno okienko" musiałem złozyć wszystkie inne kwity RG-1,
    NIP-2, ZUS ZPA.
    I teraz jakie podawać dane (np do faktur i umów) jeśli fizycznie firma jest
    przeniesiona i prowadzi działalnosć pod nowym adresem, ale na wpis do KRS
    bedę czekał (ostatnio w 2007 roku trwało to dwa miesiące) czas jakiś a te
    dokumenty dla US i ZUS i UStatystycznego oni prześlą z sądu od razu i w
    skarbówce będą mieli nowe dane.
    Jakich danych mam używać?
    Czy uznać stan faktyczny za stan faktyczny, a opieszałość sądu mnie nie
    interesuje?
    Ale z kolei np w banku i telefonach nie chcą zmienic umowy jak w KRS jest po
    staremu.